بهترین دکتر طب سوزنی تهران

38

بهترین دکتر طب سوزنی تهران را می شناسید؟ برای طب سوزنی کجا مراجعه کنیم؟ یا این که چنین پزشکانی چه ویژگی های باید داشته باشند؟ جالب است بدانید طب سوزنی یا همان سوزن درمانی از شاخه‌ های اصلی طب سنتی به شمار می آید و از زمان های دیرباز به عنوان اعتقادات قدیمی مردم چین بنا گذاشته شد. در این روش متخصص طب سوزنی نقاط خاصی از بدن را که گذرگاه های انرژی در آن ها قرار دارد مورد هدف قرار می دهد. در واقع در طب سوزنی، این عقیده وجود دارد که برخی بیماری ها به دلیل این که تعادل انرژی در گذرگاه‌ های انرژی وجود ندارند، ایجاد می شوند. برای این که چنین مشکلی حل شود باید اقداماتی صورت پذیرد.

چرا باید طب سوزنی انجام دهیم؟

پیش از آن که درمورد بهترین دکتر طب سوزنی تهران صحبت کنیم بهتر است درمورد فواید طب سوزنی اطلاعاتی به دست آورید و درمورد لزوم انجام آن با نظر پزشک متخصص آگاهی کسب کنید. در ادامه برخی از مزایای این روش ذکر شده است.

  • از بین بردن بی خوابی: وقتی طب سوزنی انجام می دهید، از بی خوابی و مشکلات خواب خود نجات می یابید.
  • کم شدن وزن: طب سوزنی به نقاط خاص بدن فشار وارد کرده و به شما کمک می کند وزن کم کنید.
  • کاهش مشکلات قاعدگی: طب سوزنی در تمامی مشکلات قاعدگی و سندروم پیش از قاعدگی بسیار موثر است.
  • درمان افسردگی و اضطراب: طب سوزنی به دنبال این است که دوباره مسیر انرژی مثبت در سرتاسر بدن را برگرداند و درد را از بدن رفع کند.

چگونه از طب سوزنی نتیجه بهتری بگیریم؟

اگر زیر نظر بهترین دکتر طب سوزنی تهران نیز این کار را انجام دهید لازم است نکاتی را برای مراقبت های بعد از طب سوزنی رعایت کنید که نتیجه بهتری بگیرید. این نکات را نیز متخصص طب سوزنی به شما توصیه می کند که عبارتند از:

  • استراحت: دراز کشیدن و استراحت کردن بعد از انجام طب سوزنی را به مدت 15 تا 30 دقیقه باید انجام دهید. همچنین فعالیت های سنگین و رانندگی را انجام ندهید.
  • نوشیدن آب: نوشیدن آب به مقدار کافی را فراموش نکنید زیرا سموم را از بدن شما دفع می کند.
  • مصرف نوشیدنی ها غذاهای سالم: غذاهای تند، چرب و شور و کافئین، الکل مصرف نکنید.
  • بدن را گرم نگه دارید: گرم نگه داشتن بدن و خودداری از قرار گرفتن در معرض هوای سرد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
  • خودداری از دستکاری محل سوزن ها: محل سوزن ها را دستکاری نکنید و نخارونید.
  • خودداری از فعالیت های ورزشی:  فعالیت های ورزشی سنگین را تا 24 ساعت بعد از طب سوزنی انجام ندهید.
  • استفاده کردن داروهای تجویزی: مصرف داروهای خاص مطابق با دستور پزشک ضروری است.
  • توجه کردن به علائم: در صورتی که بعد از انجام طب سوزنی، نشانه هایی مانند درد، تورم یا خونریزی را در محل سوزن ها داشتید به پزشک مراجعه کنید.

چطور متخصص طب سوزنی خوب پیدا کنیم؟

این روزها افراد زیادی را می بینیم که به جای رفتن سراغ پزشکان شیمیایی، دنبال بهترین دکتر طب سوزنی در تهران هستند که بیماری های خود را درمان کنند. طب سوزنی یکی از عالی ترین روش های درمانی طب سنتی محسوب می شود که نقاط مختلف بدن و عصب اندام ها را تحریک می کند و بهترین درمان را برای دردهای آن ها ارائه می دهد.

برای یافتن متخصص طب سوزنی که نمونه کارهای خوبی داشته باشد و اعتماد مراجعین را به خوبی جلب کرده باشد، تحقیق و بررسی لازم است. از جمله مواردی که در یافتن متخصصین طب سوزنی می توانند کمک کنند، بررسی سابقه پزشک، پرس و جو از افراد مختلف، جست و جو در نظرات مراجعین خواهند بود.

خصوصیات یک مرکز طب سوزنی معتبر کدامند؟

اگر به دنبال بهترین دکتر طب سوزنی تهران هستید، توجه داشته باشید که مرکز طب سوزنی چنین پزشکی باید ویژگی هایی داشته باشد که عبارتند از:

  • داشتن متخصصان مجرب و کارآزموده: یکی از ویژگی های مهم برای یک مرکز طب سوزنی خوب، دارا بودن متخصصان مجرب و کارآزموده است. این متخصصان باید دانش و مهارت کافی در زمینه طب سوزنی را داشته باشند و درمورد جدیدترین متدهای این روش درمانی بدانند. همچنین می بایستی تجربه کافی در درمان بیماری های مختلف با طب سوزنی را دارا باشند.
  • دارا بودن تجهیزات و امکانات مناسب: در یک مرکز طب سوزنی معتبر باید تجهیزات و امکانات مناسب و مدرن موجود باشد. این تجهیزات می توانند سوزن های طب سوزنی استریل، دستگاه های تحریک الکتریکی سوزن ها و تخت های مخصوص معاینه و درمان باشند.
  • دارا بودن محیطی آرام و بهداشتی: یک مرکز طب سوزنی باید محیطی آرام و بهداشتی داشته باشد. در چنین محیطی مراجعین آرامش و راحتی را حس می کنند. همچنین رعایت اصول بهداشت محیطی در مرکز طب سوزنی به طور کامل ضروری است.
  • داشتن خدمات با تعرفه های مناسب: تعیین تعرفه های خدمات طب سوزنی باید با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و توان مالی مراجعین انجام گیرد. اگر خدمات با تعرفه های مناسب ارائه شود، باعث جلب رضایت و اعتماد مراجعین خواهد شد.
  • دارا بودن سابقه درخشان و رضایت بالای مراجعین: مرکز طب سوزنی که خوب باشد، باید سابقه درخشانی در ارائه خدمات طب سوزنی داشته باشد. همچنین مراجعین باید از خدمات مرکز، گواه کیفیت و کارایی آن رضایت کافی داشته باشند.
  •  علاوه بر مواردی که توضیح دادیم، چند نکته دیگری را که اهمیت دارند بررسی می کنیم:
  • یک مرکز طب سوزنی معتبر را می بایستی به طور منظم، مراجع ذیصلاح نظارت و بازرسی کنند.
  • مرکز طب سوزنی باید مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح را داشته باشد.
  • یک مرکز طب سوزنی باید حریم خصوصی مراجعین را حفظ کند و برای آن ها احترام قائل شود.

 

بهترین دکتر طب سوزنی تهران

تا این جا درمورد ویژگی های بهترین مراکز و پزشکان طب سوزنی صحبت کردیم و می دانیم که مراکز مختلفی در تهران وجود دارند که این کار را انجام می دهند اما بهترین مرکز کدام است؟ بهترین متخصص طب سوزنی تهران کیست؟

باید بدانید که کلینیک پیشگام به عنوان یکی از بهترین مراکز طب سوزنی تهران شناخته می شود که زیر نظر دکتر محمد حسین سپهریان فعالیت می کند. این کلینیک که در منطقه غرب تهران واقع شده است دارای تجهیزات طب سوزنی، پی آر پی، اوزون تراپی، فیزیوتراپی و… بوده و می تواند بیماران را برای درمان دردهای اسکلتی و عضلانی بدون جراحی پذیرش کند.

 طب سوزنی به ویژه به منظور بهبود دیسک کمر، سیاتیک، و همچنین برای آرتروز زانو برای بیماران در جلسات اولیه تاثیرات فوق العاده ای داشته است. اگر همزمان با طب سوزنی روش های دیگر درمانی مانند لیزر پرتوان و ورزش‌ های داده شده و سایر موارد را انجام دهید شاهد تاثیرات فوق العاده آن خواهید بود.

آدرس: تهران، خیابان ستارخان، خیابان پاتریس لومومبا، پلاک۷، طبقه اول

شماره تماس:۰۲۱۶۶۵۷۶۹۹۱ و ۰۲۱۶۶۹۱۴۶۵۰ و ۰۹۳۵۳۱۳۴۳۸۳

پست های اخیر از دکتر محمد حسین سپهریان :
 علل درد پایین کمر چیست؟
دکتر محمد حسین سپهریان 1403.07.13
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب